علی اکبری - شاهد

علی اکبری - شاهد
پژوهش و تحقیق درس حرفه و فن دوره راهنمایی
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی ،پژوهشی ،درسی و آدرس herfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیستم های حس گر ساختمان، کارشان بیشتر تشخیص تکان های ساختاری بر روی ساختمان، فرسایش و خرابی و آگاه کردن افراد از ضعف یا تغییراتی که ممکن است در ساختمان رخ دهد است. حسگرهای مورد استفاده در ساختمان ها می توانند شرایط محیطی را نمایش داده یا حتی کنترل دما را فراهم کنند. به کمک آن می توان با سیستم های تهویه حرارتی جهت انتخاب وضعیت بهینه براساس داده های جمع آوری شده در ارتباط بود. همه حسگرها و داده های گزارش شده به یک نقطه مرکزی که اطلاعات را تحلیل می کند انتقال داده شده و براساس آن تصمیم گیری می شود. پیچیدگی الکترونیکی این سیستم ها، کمتر ولی به همان اندازه توانمند خواهد بود. آنها بازدهی انرژی بیشتری خواهند داشت و حتی می توانند از سلول های کوچک خورشیدی برای تامین انرژی خود استفاده کنند. در نتیجه این ظرفیت وجود دارد که ساختمان ها بی نیاز از نگه داری باشند و طول عمر بیشتری داشته باشند.

 

تولید نانوفام جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی

استفاده از نانوحسگرها دربناها

 

نانو فام مایعی است که به منظور آب بند سازی و محافظت طیف عظیمی از سطوح ساختمانی و صنعتی، ایجاد مقاومت بالای پوشش دربرابر مواد شیمیایی و ایجاد خاصیت خودتمیزشوندگی با بهره گیری از خاصیت فوتوکاتالیستی تیتان، محافظت از سطوح در برابر رطوبت و عوامل آلاینده شیمیایی، طراحی شده است. جلوگیری از رشد کپک، محافظت از سطوح ساختمانی به همراه ویژگی خودتمیزشوندگی، جلوگیری از رشد میکروب و باکتری های مضر بر روی سطوح ساختمانی، محافظت از نمای بیرونی ساختمان ها در برابر آلودگی های محیطی و جلوگیری از بخار گرفتگی ازجمله ویژگی های نانوفام بیان شده است.


[ 8 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:41 ] [ ]
درباره وبلاگ

سلام این یک وبلاگ علمی ،پژوهشی مخصوص دبیران و دانش آموزان می باشد .بسیار خوشحال می شوم تا مطالب ارزنده شما را با نام و مشخصات خودتان در این وبلاگ ثبت کنم . منتظر شما هستم .
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 328
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب